středa 24. září 2014

New In from London

Nikdy jsem nebyla typ bloggerky, která by pravidelně podávala info o tom, co nového si koupila. Ale rozhodla jsem se, že se s vámi přeci jen o některé věci, které jsem si v Londýně koupila, podělím. 

S sebou jsem si sbalila jen to nejnutnější, a tak jsem po první výplatě vyrazila na obří nákupy. Mé první kroky směřovaly do Primarku, což je tu asi nejlevnější obchod s oblečením (když porovnám kvalitu, nositelnost, aktuálnost). Ve slevách se tu dají najít věci za 1 libru (cca 35 Kč), často snižují ceny na 2, 5 nebo 7 liber. Když vejdu do obchodu, nejdřív probádám stojany se slevami a pak jdu teprve na průzkum celého obchodu. Pravidelně si tak odnáším skvělé kousky za hubičku, hlavně teď, když se zbavují posledních zbytků z letní kolekce, které se tu i na podzim v pohodě unosí. 

Před několika dny jsem ale zašla i do H&M, kde se také dají najít super kousky za pár liber. O víkendu si chci pořádně podívat i do TK Maxx, což je značkový outlet, a do obchodu Dorothy Perkins, který se spíše zaměřuje na ležérní eleganci a na zajímavé potisky.

 Triček, topů a halenek jsem si odnesla asi nejvíc, ale tohle je má top 4 - dlouhý top (nebo krátké šaty - Primark, 2 libry) s motivem známého filmu jsem musela mít, stejně jako tričko Game of Thrones, což je jedna z mála věcí, kterou jsem koupila za plnou cenu (Primark, 6 liber). Krajková halenka (Primark, 2 libry) se mi skvěle hodí k bílým krajkovým teniskám (Primark, 6 liber), dlouhý oversize top s potiskem zmrzliny (H&M, 4 libry) dokazuje, že létu tu určitě sbohem nedáváme. Slip-on boty (Primark, 4 libry) jsem si okamžitě zamilovala, bohužel se mi z nich udělal na patě tak obrovský puchýř, až jsem měla chuť je vygodit. Naštěstí jsem to ale neudělala a teď už mi dělají jen radost :)
Na začátku října letím do Prahy na imatrikulaci, ráno přijíždím do Prahy a večer zase odlétám, takže oblečení jsem si musela sehnat tu. Nechtěla jsem nic usedlého, černého, naopak něco alespoň trochu zajímavého a hlavně pohodlného. Elastické šaty (Primark, 13 liber) s 3/4 rukávy s potiskem květů a kapsami (juchuu!) má kritéria splňují, ale raději jsem jim nechala cedulku pro případ, že bych někde narazila na lepší :) V letních slevách jsem konečně ulovila i overal (Primark, 5 liber), který by mi seděl a slušel. Je úžasně vzdušný, parádně se nosí, ale koupi dalšího overalu si pořádně rozmyslím, protože chodit na záchod se v tom moc nedá :) Korzetové šaty (H&M, 10 liber, opět s kapsami, já se mám!) s květy se mi budou hodit na londýnské párty, kde je občas předepsaný dress code "dress and heels", mají skvělý střih, hned jsem se do nich zamilovala! Zebří skort (Primark, 5 liber) jsem na sobě ještě neměla, asi kvůli tomu, že se mi k němi nehodí žádný top, snad nějaký brzy seženu.

A konečkě se dostávám k mému miláčkovi - fedora klobouku (Primark, 7 liber), který jsem si ani nechtěla kupovat, jen jsem si ho zkoušela, pak ale kolem mě prošla nějaká žena, zastavila se a řekla mi, že mi sluší :) Pak jsem se ale zhtozila, protože nemám absolutně nic, co bych k němu mohla nosit, takže jsem si koupila alespoň kabelku (Primark, 8 liber), potřebuji ale ještě alespoň boty a nějaké hnědé kalhoty by taky nebyly na škodu. A ve slevě jsem narazila jseště na tašku, která se zdá být zevnitř větší, ironicky v barvě Tardis!

Takže kdybyste někdy zavítali do Londýna a chtěli si pořídit nějaké oblečení, určitě neváhejte navštívit Primark a H&M :)


5 komentářů:

  1. Woow, náherné věci, líbí se mi naprosto vše :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Jo Primark jim fakt závidím, jde tam sehnat skoro všechno a hlavně levně. Některý věci jsou sice nekvalitní (např. pásek, který se mi po prvním nošení rozpadl), ale potom mám od tam tričko, které mám do teď a to jsem ho kupovala zhruba před 7 lety v Londýně. Tak si tam to nakupování užij, docela ti i závidím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se nenakupovat bezhlavě, vše si vždycky vyzkouším a otestuji, takže na mě pak nečeká překvapení v podobě nějaké vady, uf :D
      Děkuju :)

      Vymazat
  3. Ahoj, jedeme za tyden s mamkou do Primarku poprvé a vyhlídla jsem si tričko Game of Thrones, které sis taky koupila a chtěla bych ho tam sehnat :) Nebo spíše bych byla strašně šťastná, kdybych ho tam sehnala. Nevíte někdo jak dlouho tam zůstávají takovéhle věci? V případě v jakém obchodě bych ho sehnala v Primarku? Děkuji moc za odpověď předem :)

    OdpovědětVymazat