pondělí 18. srpna 2014

Krize zažehnána

Zdravím po delší odmlce, která byla asi nezbytná k tomu, abych si uvědomila, jak chci a nechci pokračovat. Nejenom s blogem, ale i s životem, tak nějak se vším. Den mého odjezdu do Anglie se blíží a když si uvědomím, že budu minimálně rok bez přátel, bez všeho, na co jsem si pracně celé prázdniny zvykala a opět si to zamilovala, řítím se do depresí hlubokých jak Macocha. Celý den klidně proležím v posteli, sleduji filmy, přežírám se, piji litry kávy a přemýšlím nad věcmi, nad kterými bych přemýšlet neměla. Navíc se dostavila i kreativní krize, už strašně dlouho jsem nepřečetla žádnou knížku, nechtělo se mi nic psát, vyrábět, prostě nic. Jen tak hnít, to se mi zdálo jako nejlepší nápad :D A tady už vidíte náznak zlepšení, začínám používat emotikony :) Ale myslím, že mě hlavně nakopnul nový kreativní projekt. Jako Instagram a Blogger maniak jsem to viděla častokrát, nikdy mě to ale neoslovilo tak, abych šla do krámu a pořídila si to. A o čem je řeč? Slavnostně hlásím, že jsem nový člen kultu ničitelů knih, který je za to na sebe mimořádně hrdý. Pořád nevíte? Dobrá, pořídila jsem si knížku Wreck this Journal, což je asi ta nejlepší věc, která mě za poslední měsíce potkala. Knížka je souborem úkolů, kdy máte postupně celý výtisk zdevastovat. Devastace je ale kreativní, většinou to vypadá i hezky a hlavně člověka dokáže povzbudit, připomenout, co je to spontánnost a jak se opět radovat jako malé dítě. S vervou jsem se pustila do ruinování tohoto deníku a hodlám pokračovat tak dlouho, dokud nebude poslední úkol splněn!
Jakmile jsem se tedy vyhrabala z Macochy, uvědomila jsem si, co chci dělat jinak. O blogu jsem přemýšlela často a došlo mi, že plánování článků na určité dny je strašlivě svazující a ubírá to na čiré radosti vycházející z psaní. Občas prostě není nálada nebo čas, navíc jsem si uvědomila, že některé články nepíšu vlastně ani kvůli mně, ale kvůli čtenářům, aby i zde našli klasickou náplň většiny blogů. To já ale nechci, a proto témata móda, make-up a podobně budu omezovat jen na články, ve kterých bych mohla psát nebo ukázat něco výjimečného.

Nově se můžete těšit na články o tom, jak postupně zaplňuji Wreck this Journal, možná se dočkáte i videí, jelikož občas fotky nestačí!

Já si jdu koupit jízdenku do Londýna, zruinovat mou "bibli" a naplánovat, jak vyždímat z těch 2 týdnů co nejvíc!

2 komentáře:

  1. Máš naprostou pravdu, vždycky když jsem si začala plánovat co bude přesně na blogu mělo to účel takový, že tam nebylo vlastně nic. Blogová éra už je za mnou, ale přesto se mi po tom občas stýská. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak zase začni :) Nebo jen do nějakého přispívej :)

      Vymazat