středa 27. srpna 2014

DIY Gumičkový náramek vol.2: Hexafish

Když jsem před pár týdny zveřejnila návod na klasický jednoduchý náramek z gumiček, náramky ještě moc lidí nenosilo. Když se teď ale rozhlédnu kolem sebe, těžko se hledá někdo, kdo by alespoň jeden neměl. Náramky hýří všemi barvami, ale vzor je stále ten stejný. Proto jsem se chtěla trochu odlišit a našla jsem si další vzor - hexafish. Je to trochu komplikovanější, ale na pohled zajímavější verze toho klasického.




Co budete potřebovat:
  • vidličku se 4 hroty
  • gumičky (nejlépe 2 kontrastní barvy) - od každé barvy cca 60-70 ks

Jak na to:
1. Na hroty vidličky nasadíme jednu gumičku tak, aby tvořila 2 osmičky. Přidáme druhou gumičku úplně stejným způsobem. Chytneme první očko spodní gumičky a gumičku přetáhneme přes hrot vidličky.
 2. Postupně přetáhneme všechna očka spodní gumičky. Poté nasadíme naším starým známým způsobem další gumičku.
 3. Opět přetáhneme očka spodní gumičky, nasadíme gumičku novou a opět přetahujeme a nasazujeme. Z druhé strany vidličky by se měl tvořit ocásek.
 4. Jakmile budete spokojeni s délkou náramku, přetáhněte poslední gumičku a postranní očka zbylé gumičky přetáhněte na ty prostědní. Tudíž budete mít na 2. a 3. hrotu vidličky 2 očka.
 5. Na tyto očka navlékněte spojovací "esíčko" a uzavřete celý náramek navlečením druhého konce náramku na druhý konec esíčka.

A máte hotovo! 

Připadal vám návod jednoduchý, nebo vás výroba trochu potrápila? Podle mě k tomu trocha trápení patří, výsledek za to, myslím, stojí! :)

6 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky :) Já už na tohle vyrábění moc nejsem, ale tyhle náramky už plete i moje čtyřletá neteř :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      To je pravda, malé děti je rozdávají na potkání :D

      Vymazat
  2. Já pletu jen ty klasické fishtail, ty se mi líbí. Ty široké už tolik ne. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, ty fishtail jsou asi nejhezčí, v jednoduchosti je krása. Ale zase mám ráda osvěžení v podobě něčeho jiného :)

      Vymazat
  3. To vypadá dobře! Jak dlouho jsi ho pletla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Chvilku, maximálně 15 minut, a to jsem u toho ještě fotila návod :D

      Vymazat