úterý 24. června 2014

Black&White Bows

Pamatujete si, jak jsem slibovala, že udělám nějaký outfit s Carrie Bradshaw's psaníčkem? Sliby plním, tady je! Dlouho jsem otálela, ale trend focení outfitů jako flatlay se mi moc líbí, jelikož sama na sobě oblečení fotit moc neumím, takhle mám konečně možnost přidávat své výtvory :) 

boty - 230 Kč (Penney's), psaníčko - 80 Kč (Penney's) + DIY, svetřík s 3/4 rukávem - 130 Kč (Penney's), hodinky - 200 Kč (eBay), náramek - 32 Kč (eBay), prsten - 21 Kč (eBay), mašličkové náušnice - 27 Kč (Claire's), skater sukně - 130 Kč (eBay)

Celý outfit mě vyšel 850 Kč, což je, myslím, krásná cena na to, že je vše nové.

Tentokrát jsem se se šperky soustředila především na ruce, jelikož svetřík má kratší rukávy. Navíc mašličky v oblasti dekoltu už samy o sobě jsou doplňkem, takže náhrdelník by jim nedal tak moc vyniknout. Náušnice jsem sladila se svetříkem a náramek s psaníčkem :) Všechny doplňky jsou laděny do zlaté barvy, která krásně prohřeje celý outfit :)

A co vy? Máte rádi nesmrtelnou kombinace černá/bílá? A také jste propadly kouzlu flatlay?

6 komentářů:

  1. To psaníčko je úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Původně vypadalo takhle: http://janes-howling.blogspot.cz/2014/02/diy-carrie-bradshaw-clutch.html, ale pak jsem si řekla, že se mi to nelíbí a 2 hodiny z psaníčka seškrábávala lak..:D

      Vymazat
  2. Ten náramek je opravdu krásný, škoda, že takové věci neumím nosit.. :) Hezký outfit :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já ty náramky nosím jak k elegantním věcem, tak klidně ke keckám :D Jestli se ti líbí, nos ho :)

      Vymazat