neděle 12. ledna 2014

Ebay again

Další várka recenzí z eBay je tu, tentokrát prosím za prominutí nekvalitních fotek, po ztrátě telefonu fotím tabletem :D
K většině věcí už ani nemám odkazy, doháním resty za poslední půlrok :)


Cena: AU $16.27 + AU $2.84 pošta
Prodejce: sarayifine (98,9 %)
Typ: kup teď
Došlo za: 30 dní
Hodnocení: 10/10 
Na tuhle kabelku jsem měla zálusk už asi rok, jsem ráda, že jsem nakonec objednala. Je úžasná, nepatří zrovna k nejpevnějším, ale to jsem ani nečekala. Uvnitř je docela pěkně organizovaná, popruh se dá oddělat.

Cena: US $1.04
Prodejce: shunlistore (99,2 %)
Typ: aukce
Došlo za: 20 dní
Hodnocení: 9/10 
Šaty jsou pěkné, ani nejsou moc odfláknuté, ale leze z nich docela dost nitek, což se dá však během minutky upravit. Vypadají lépe než na originální fotce.

Cena: US $0.99
Prodejcelinzhennanb (98 %)
Typ: aukce
Došlo za: 20 dní
Hodnocení: 9/10 
Stejná kvalita jako u předchozích šatů.

Cena: US $7.69
Prodejce: dcgef  (98,5 %) 
Typ: kup teď
Přišlo za: 17 dní
Hodnocení: 10/10 
Asi nejlepší košile, kterou jsem na eBay objednávala. Materiál je příjemný, sice se trochu lepí na tělo, ale to asi záleží na tom, jak moc elektrizujete. Nikde nitky nečouhají, velikost jsem zvolila S (nosím XS/S) a je mi trochu volnější.

Odstraňovač černých teček
Tahle věcička byla odeslaná v polovině září a přišla teď, v polovině ledna! Odkaz už nemám, ale na ebay je jich dost.
Cena: cca 20 Kč
Hodnocení: 8/10
Silikonový návlek na prst je šikovný, ale že by nějak extra pomáhal, to se říct nedá. Ve spojení s peelingem a maskou ale nějaké účinky má. Výstupky nejsou nijak drsné, ale cítíte je, podle mě tak akorát.

Maska na černé tečky
Od stejného prodejce jako odstraňovač.
Cena: cca 50 Kč za 10 ks
Hodnocení: 9/10
Žlutá balení mají menší obsah než klasické černé pytlíčky, jinak je to asi to samé. Mně masky docela pomáhají, ne že by vytáhly všechno, ale nějaký efekt mají.

Kočičí šaty
Další kousek, k jehož koupi jsem se přemlouvala skoro rok. Odkaz už také nemám, ale na ebay jich ej opět spousta.
Cena: cca 200 Kč
Hodnocení: 8/10
Šaty jsou krásné, pěkně ušité, jen kvalita materiálu je nic moc, jsou takové "plandavé", akorát tak do města na nákupy. Objednávala jsem nejmenší velikost (tuším, že to bylo UK 6), i tak mi jsou trošku volné, ale možná to bude tím metriálem.

 Obyčejná černá skater sukně
Sukně, která se hodí ke všemu, jen pozor na délku!
Cena: cca 115 Kč
Hodnocení: 10/10
Se sukní jsem moc spokojená, materiál se dá nosit i v zimě, je dobře ušitá, jen je docela krátká - já měřím něco málo přes 150 cm a kratší sukně by mi už asi byla nepříjemná.

7 komentářů:

  1. No tak ta košile je báječná. Pouvažuji o ní, nedávno jsem ji v nějaké aukci viděla.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    to košili mám vyhlédnutou, je krásná. Mohu se tě zeptat, na tvé fotce vypadá světlejší než na fotce z ebay, je vážně světlejší i ve skutečnosti, nebo to dělá jen světlo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to je jenom světlem, jinak je jako na obrázku :)

      Vymazat
  3. Ahoj, mohla bych poprosit pokud bys třeba na Ebay poznala alespoň podle obrázku, která ta skater sukně to je? :) Moc se mi líbí, také bych si ji chtěla objednat ale je jich tam hrozně moc druhů a tak některé z nich i prosvítají, dle některých slečen. Ale tahle vypadá senzačně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, máš pravdu, je tam dost druhů a podle mě ty obrázky jsou úplně stejné, takže asi nezbývá, než zkusit štěstí :)

      Vymazat
  4. Ahoj :) můžu se zeptat jak dlouhá je ta sukně a kolik měří jakoby v tom pásu na hoře ? :) a je na gumu nebo na takovou tu silnou látku ?

    OdpovědětVymazat