neděle 29. září 2013

Ebay: 4x hodinky, sada prstenů, květinové náušnice a masivní náramek

Modré Geneva hodinky
cena: $2.91
prodejcecorset_mart (98,9 %)
typ: kup teď
došlo za: 19 dní (15 pracovních)
hodnocení: 11/10
 Po tmavě modrých Geneva hodinkách jsem toužila už dlouho, rozhodně jsem z nich nadšená! Bod navíc dávám za baterie v hodinkách + přibalené náhradní.

Náramek s hodinkami
cena: $1.75
prodejcestartbuying (97,2 %)
typ: aukce
došlo za: 17 dní (14 pracovních)
hodnocení: 6/10
 Hodinky tohoto typu jsem měla už dlouho vyhlédnuté, díky pozitivní recenci uživatelky na VV jsem je konečně objednala. Po rozbalení balíčku jsem ale byla docela zklamaná, hodinky na mě působí odbytě, ale fungují, líbí se mi i patentkové zapínání.

Masivní náramek
cena: $0.95
prodejcejewelryfindingshop (99,2 %)
typ: aukce
došlo za: 18 dní (16 pracovních)
hodnocení: 5/10
Náramek je z umělé hmoty, jednotlivé články se dají lehce zlomit. Je docela dlouhý a zkrácení není snadné, musíte zlomit jeden nebo dva články. Na ruce nevypadá až tak moc špatně, ale k nějakému top outfitu jej nosit asi nebudu.
 
Sada 5 prstýnků
cena: $0.99
prodejce: hot-sell7 (98,2 %)
typ: kup teď
došlo za: 19 dní (17 pracovních)
hodnocení: 8/10
Prstýnky jsou jednoduché kroužky, klasický ebay kov, bude nutné je přetřít bezbarvým lakem. Zklamala mě ale velikost, na články prstů jako na obrázku jsou moc velké, na klasické nošení zase trochu těsné. 

Hnědé Geneva hodinky
cena: $2.20
prodejce: topdenverstore (98,4 %)
typ: aukce
došlo za: 13 dní (11 pracovních)
hodnocení: 10/10
Silikonové hodinky Geneva snad ani nemůžou zklamat, mám doma už 6 barev! :D

Květinové náušnice
cena: $0.82
prodejce: tinxi-global (98,7 %)
typ: aukce
došlo za: 11 dní (9 pracovních)
hodnocení: 6/10
Náušnice jsou z nějaké gumovo-umělé hmoty, jsou docela velké (čekala jsem je měnší), tyčinky jsou ledabyle přilepené, když jsem balíček rozbalila, jedna tyčinky byla odlepená. Konec květiny u tyčinky je docela velký, ze strany to není vidět, ale ze předu to není úplně dokonalý pohled a náušnice divně "visí" na uchu - náušnice na mě působí odbytě, jinak jsou ale pěkné, po přilepení tyčinky je pravděpodobně budu ráda nosit.

Hodinky s Eiffelovkou
cena: $1.75
prodejce: worldwide_buy (99,4%)
typ: aukce
došlo za: 18 dní (14 pracovních)
hodnocení: 8.5/10
Ciferník je nádherný, s páskem už je to trochu horší, první poutko se rozlepilo už při vybalování, samotný pásek je z pochybného materiálu, ale čekala jsem ho horší, nevypadá to, že by hned popraskal.

3 komentáře:

  1. Ahoj, chtěla bych podotknout k těm prstýnkům (sada 5ti prstýnků).. Na obrázku máš přesně vyfoceno, kam patří: na vrchní část prstu. Nenosí se klasicky dole, jsou proto užší :)
    Ann

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to já vím, ale psala jsem, že je tak nosit nemůžu, jsou mi velké :)

      Vymazat
  2. Já jsem obecně s věcmi z Ebay dost nespokojený. V poslední době mi přijde, že je tam spousta fejků. Radši si objednám věci z originálních obchodů. Nehledě na to, že s nástupem cla to už není tak výhodné. Třeba náhradní náramek jsem objednával přímo od https://www.mibandshop.cz/semisovy-vzhled-mi-band-5-nahradni-naramek/ a měl jsem jistotu, že mi přijde fakt originál. Ty fejky totiž vydrží tak měsíc nošení a obnosí se.

    OdpovědětVymazat