pátek 2. srpna 2013

Shopping!


Konečně jsem měla day off v pracovní den, takže jsem si naplánovala výlet do města + okolo jezera, bohužel jsem ráno byla dost zklamaná, vypadalo to na propršený den. I tak jsem ale sedla na kolo a v podzimním kabátku a v teniskách jsem vyrazila v dešti na nákupy. Do obchodu jsem přijela naprosto promočená, co nezvládl déšť, zvládly cákance od kola. 2x jsem se musela ptát na cestu, pořád se ve městě moc dobře nevyznám. Nakonec ale nelituji, že jsem sem dojela, pořídila jsem super kousky!

Držela jsem se mého shopping listu, neměla jsem sílu ani náladu na šmejdění po obchodě, takže jsem vyrazila pro položky ze seznamu. 

Na raincoat jsem narazila hned u vchodu, původně jsem vybrala levnější jednobarevnou variantu, pak jsem ale vybrala wellies a musela jsem se vrátit pro dražšší, ale s potiskem, aby mi to ladilo J
Raincoat jsem si hned zamilovala, dá se totiž srovnat do malé taštičky, takže na výletech je vždy po ruce, což se v Irsku náramně hodí, navíc nevypadá jako pytel a dají se tu zkrátit rukávy, takže za mě thumb up.

Raincoat - 12€, wellies - 9€ (oboje Dunnes Store) 





 
Další láska na druhý pohled byly wellies, bohužel neměli moc velký výběr, a když už se mi jedny konečně líbily (vysoké, námořnická modř, vzadu zip), odradila mě jejich vysoká cena. Naštěstí na mě čekaly zastrčené nízké holinky v 36 (normálně nosím 37), ale nakonec mi jsou ještě trochu volnější (akorát na tlustou ponožku). Navíc byly za senzační cenu, takže opět thumb up!


Další věci jsem opět nakoupila za super ceny, vyplatí se zde nakupovat ve slevách nebo v akcích, jediná vyšší cena byla barva na vlasy, která i ve slevě byla skoro 2x dražší než u nás.

Příště vyrazím v klidu za hezkého počasí, už se nemůžu dočkat, až prolezu celý Dunnes Store , městské Outlet Centrum a malé krámky v ulicích, kterých je tu díky turistům opravdu požehnaně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat