úterý 27. srpna 2013

Košile z Ebay a bižu z Ali

Musím říct, že rychlost irské pošty je opravdu blesková. Před 14 dny jsem objednávala hromadu věcí a všechny mi (až na náramek) už přišly. Dokonce i krabice z Aliexpress, a to jsem byla hodně překvapená, protože z Ali mi věci chodí minimálně kolem měsíce.
 
Bílá košile s polibky
cena: $8.99
prodejce: e4retail
doba dodání (Irsko): 15 dní (9 pracovních)
hodnocení: 10/10 - z košile jsem naprosto nadšená, vypadá jako na obrázku, má nášivku Asos, není šifonová, ale je z nějakého lepšího materiálu - krásně chladí, ideální na parné dny, velikost objednánana M padne na S/M, M, takže není třeba objednávat o číslo větší

Šifonová košile s džínovým" vrškem bez rukávů
cena: $7.22
prodejce: banggood_004
doba dodání (Irsko): 10 dní (6 pracovních)
hodnocení: 10/10 - opět naprostá spokojenost, klasicky jsem vzala o číslo větší, ale nebylo třeba, teď mi je trochu volnější, ale nevadí, vypadá hezky sepnutá úzkým páskem, kvalita je dobrá, barva také odpovídá

Královsky modrá lesklá košile
cena: $5.42
prodejce: v*lianxstore*v
doba dodání (Irsko): 12 (8 pracovních)
hodnocení: 8/10 - košile moc neodpovídá obrázku, je docela dost lesklá, na obrázku působí lehčím a ležérnějším dojmem, materiál je ale trochu nepoddajný, hodit se bude spíš ke slavnostnějším příležitostem, jinak jí ale nemám o vytknout

Bižu z Aliexpress
doba dodání: 15 dní (11 pracovních)

Všechny náramky vypadají jako na obrázku, nemám jim téměř co vytknout, jen u posledních dvou je trochu odbyté zapínání, ale není to nic strašného.
Odkazy na:
modrý náramek - $ 0.66 - 10/10
náramek s křížkem - $ 0.43 - 10/10
barevné náramky - každý $ 0.93 - 9/10

Náhrdelníky s ostny
cena (za každý): $ 1.68
10/10 - nemám co vytknout, možná by mohly být o 1-2 cm delší, to je vše

Květinový prsten
cena: $ 0.5
hodnocení: 10/10 - opět nemám co vytknout, je skvělý, není moc velký a padne mi akorát

Oba páry náušnic jsou pěkné, sice to není úplná "špica", ale nosit je budu ráda
odkazy na:
růžové náušnice - $ 0.49 - 9,5/10
srdíčkové náušnice - $ 0.63 - 9/10

Náhrdelník
cena: $ 0.72
hodnocení: 9,5/10 - spokojenost, jen by mohl být o něco kratší, ale šikovné ruce to rychle upraví

Silikonové náramky
cena za kus: $ 0.36
hodnocení: 6/10 - náramky jsou dost velké, z mé ruky téměř padají, v popisu není nikde psáno, že jsou silikonové, vypadaly spíš jako z umělé hmoty, nemám pro ně využití

4 komentáře:

  1. Teda, krásné věci! :) Hlavně ta pusinková košile je boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky jsem na ni měla políčeno pěkně dlouho :)

      Vymazat
  2. Pusinková košile ke mě už taky putuje, tak to jsem ráda, že je to kvalita :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, kdyžtak dej vědět, jestli byla taky taková, protože jsem někde četla, že některé jsou z jiného materiálu...díky :)

      Vymazat