čtvrtek 13. června 2013

Kosmetika: Deo sprej Balea

Ač tomu někteří nevěřili, léto pomalu, ale jistě přichází. S ním i vyšší teploty, s nimiž souvisí i jedna nepříjemná věc - pocení. Civilizovaní lidé používají antiperspiranty, deo spreje atd. Vždy jsem dávala přednost dražším sprejům např. Adidas a zavedeným značkám, jako je Nivea, Rexona atd. Nikdy jsem však nebyla zcela spokojená, jelikož třeba sprej od Adidas byl alespoň podle mě neúčinný, od Rexony dělal bílé krupičky v podpaží. Nivea byla takový střed, sice nebyla levná, ale jakž takž působila, i když neměla takové účinky, jak slibovala  (zabraňování bílých skvrn na oblečení atd.). Proto jsem se začala poohlížet po nějakém levnějším, který by kvalitou dosahoval např. Nivee. Nedávno jsem v DM sáhla po spreji od značky Balea. Stál mě cca 30 Kč, schválně jsem vybírala nějaký bez přílišné parfemace, proto jsem zvolila Sensitive s Aloe Vera - deospray. S Baleou mám většinou dobré zkušenosti a tahle k ní také patří. Spej by měl 48 hodin zabraňovat pocení a eliminovat tělesný pach, o čemž sice pochybuji, ale přes den spolehlivě pomáhá. Oproti jiným deo sprejům má trochu jíný "fuk", který je rychlý a zasahuje velkou oblast, díky čemuž neucítíte v podpaží žádné stékající kapičky. Parfemace je docela příjemná, není to žádná těžká vůně. Při styku s kůží rychle schne a zanechává ji příjemně hebkou. Přes den jsem necítila žádný pach ani jsem se moc nepotila, i když jsem si jednou všimla malým flíčkům od potu na bílé košili, naštěstí rychle zmizely a nebyly žluté. 
Shrnutí - pokud chcete levný deo sprej s uspokojujícími účinky, klidně sáhněte po Balea Sensitive mit Aloe Vera, který je navíc bez alkoholu, což je jen takový malý bonus na závěr.

V poličce s deo spreji jsem si všimla i několika parfemovaných, asi jeden také vyzkouším, ale všeobecně profláknutý kokos to určitě nebude :)

Žádné komentáře:

Okomentovat