úterý 25. června 2013

DIY: Studded ripped shorts


I já tento rok podlehla trendu ocvočkovaných a roztrhaných džínových kraťasů, takže jsem si jedny vyrobila. Plánovala jsem je i obarvit, jenže na to bych potřebovala venku hezké počasí, což teď rozhodně není, a já jsem netrpělivý člověk. Takže tady je můj výtvor :)

Kdo by se doma rozhodl vytvořit nějaké podobné, musím upozornit na to, že když si budete "třepit" konce ustřihnutých džínů, počítejte se strašlivým nepořádkem, mám takový pocit, že nitky budu zametat ještě týden :D


4 komentáře:

  1. Já si chci taky vyrobit kratase už strašně dlouho. Můj problém je ten, že nejsem schopná rozhodnout, jaké rifle k tomu použiju, protože je mi jich líto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď použij ty, které jsi neměla déle než rok na sobě, pokud takové nemáš, kup si v sekáči nějaké za dvacku, na první výtvor ideální :)

      Vymazat
  2. Už to vidím na několikátém blogu a mám fakt strašnou chuť taky nějaké džíny rozstříhat a upravit podle svého. Asi obejdu okolní sekáče! :D Barva na poslední fotce je parádní, takhle ale asi nevypadají doopravdy, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do toho! :D
      Bohužel foťák odmítl spolupracovat, z 50 fotek bylo použitelných sakra málo...barva jako na kraťasech není ani jedna, ale k té poslední fotce se dost blíží, jen není tak zářivá :)

      Vymazat