úterý 23. dubna 2013

Blázniviny s webkou

Webkamera je oblíbený zdroj zábavy, tedy alespoň pro mě. Sice by to chtělo lepší rozlišení, ale co už, jsem ráda, že alespoň nějakou mám. Existuje hromada programů pro dělání blbostí s webkou, ale většinou nejsou tak úžasné, jak se všude píše a taky vám zbytečně zaclání v počítači, některé s sebou dokonce instalují i škodlivý, přinejmenším otravný software. Proto jsem si oblíbila stránku www.pixect.com, nemusíte nic stahovat a vyřádíte se bezvadně. Rozhraní je velmi jednoduché, kdo alespoň trochu ovládá angličtinu, nebude mít s ničím problém. Přikládám několik fotek pro inspiraci a pobavení :)

PS: vyfoceno teď, už je tma, svítí mi jen malá lampička, takže upozorňuji, že kvalita nic moc




Můj oblíbený! Musím to zase zkusit, až bude světlo, za tmy to nemá ten správný efekt :D


A můj další oblíbený! :D



Žádné komentáře:

Okomentovat